Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

SPÖKE FÅNGAT PÅ KORT!

Jävlars hörrni. Jag är hemsökt! Nej, det är inte alls min livliga fantasi som har eskalerat igen! Det är fullt allvar den här gången!

Jag kollade igenom lite bilder igår när jag hade trist, och hittade det här!

Ser ni?



Ser ni precis under tråden där? Jeeesus, !













Känsliga tittare varnas för följande bild, då den kan väcka anstöt! Kolla inte ensamma!



















Kolla vad jag fick fram när jag zoomade in!






















SJUUUKT ÄCKLIGT, ELLER HUR!?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv - En ung musikmakare
skriven :

ahahahahhaha, du är mögglig...

2 Susann
skriven :

Hej!



Hon varnar dig för något och du skall vara aktsam med att ha tråd i din mun. Hon är din skyddsängel.