Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Jaoza!

Jobbat idag. Så självklart är det kanonväder! Sköönt eftersom jag inte jobbar så länge.
Men det var inte roligt att gå upp vid sju imorse när man inte lyckades somna förrens halvfem.
Låg och läste till tre ungefär. Sen fick jag en utskällning av sov-Elina (hon pratar i sömnen som vanligt), hon var arg för att jag lyste lampan rätt i ögonen på henne. Och tydligen gjorde jag det med flit också. Haha..

Tog ju en liten cykeltur till igår efter att Elina åkt till jobbet. Blev till Hermanstorp och tillbaka.. en runda på 8 km, av skyltarna att döma. Inte någon bergsbestigning direkt. Men för en latmask som mig så var det en bedrift så god som någon. Haha. Dock så fick jag högljudda protester från mitt knä när jag kom hem. Fruktansvärt ont gjorde det efteråt. Men alla har vi väl våra krämpor.



Funderar på en hemmagjord knäoperation. Allting går väl med ett sugrör, en pincett och en vass kniv ;) Haha.

Jag inbillade mig förut att jag skulle ta och cykla till Orrefors idag. Haha.. vi får nog se hur det blir med det. Först måste jag ta en powernap innan jag stupar över tangenterna. Problemet är ju att jag sällan kan "powernappa", det brukar bli en maratonnap istället. Haha..

Jaja. vi får se. Lite bilder från gårdagen kommer senare. Går inte lägga in bilder från mobilen på den här datorn än. Min mobil är cp.

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: