Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

I made it...

Fyfan, jag är inte dålig jag. Jag tog minsann mitt pick och pack och cyklade till Orrefors! (Mest för att Kim var här och sa att jag inte skulle göra det). Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Vem behöver kondition när man har envishet?

Jag är både lönnfet, halvalkoholist och storsnusare, och jag klarade mig utan problem ;) Haha, för mig är det en bedrift.

Hade dock mjölksyra i benen redan innan jag hunnit utanför Boda. Och det var väl där nånstans jag insåg att jag skulle dö, eftersom jag hae glömt att ta med vatten. Så mamma och Kim fick komma efter med förfriskningar. Haha..

Hur som helst... var hos Elin en stund och svängde även förbi Natta för att bränna skiva. Det var anledningen till att ja ens cyklade dit. ...

Ser det ut som att jag glömde skivsatan sen i alla fall eller? Fan...

Hanna har vart här o kollat BB med mig o Elina.. så har vart fullt ös. FUnderar på att hoppa i säng snart. Sov ju bara 2.5 timmar inatt :/ Fick även med mig en film från Natta. Får se om jag ska se den :)

Nahe.. bilderna kommer imon istället. Inte suttit vid den andra datorn idag.

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: