Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ett kvittrande god morgon!

(Kvitter med harkel. Vi ska ju inte överdriva.)
God morgon!

Stormen har bedarrat, vinden har vänt. Jag är på bättre humör idag. Naturligtvis skulle jag inte gå så långt som att säga att jag är tillfreds med livet, det vore lite väl. Men jag "Nöjer mig" Kan jag nog säga.

Natta ringde om telefonen igår (Det är ju lite GO i henne iaf), och de hade visst fler med samma problem, så en ny telefon är på väg. Men för att vara säkra på att nästa fungerar så skickas den idag och kommer imorgon.

Igår redde vi även i lönen igen. Jag hade synen inställd på "Mord" när jag kom till jobbet. Men där fick jag veta att det inte heller bara var min lön som hade uteblivit. Nästan alla sommarvikarier hade blivit fattiga. Så med hjälp av Martina och Emily redde det till sist ut sig. Och lönen kom idag. Den var helt okej faktiskt! Mer än jag trodde.


Nu ska jag halka in i en dusch och fara iväg mot Hultsfred till Eliiina.



Det där med långdistans-förhållanden suger!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: