Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

No update

Hallå ja! Ännu en dag utan uppdatering! ...snarare nerdatering... Hahaha! Jag uppträder hela veckan!

Jaja, ni kanske undrar varför jag är så dålig på att skriva nu för tiden?. Tjaa, jag skulle kunna berätta. But then i'd have to kill you. Ni känner kanske till jargongen? ;)

Dessutom, om jag gav er alla anledningar så skulle jag åka in på hispan. Och ni kanske känner till min fobi för att hamna på psyket, trots att jag vet att jag är helt frisk? Nej, det är helt enkelt inte värt att riskera :)

Man kan säga lite kort och gott att jag är i en backe just för tillfället. Det är vi väl allihopa vid vissa tillfällen. Jag har ett sådant just nu.. Det brukar vara i ett par dagar... och jag tror att jag är inne på.. hmm, min andra vecka nu. Så det borde snart gå uppåt igen känns det som!

Idag har jag varit i Nybro med syrrorna. 70% på leksaksbutiken. Vårat egna Mekka :) Vallfärdningen var fortfarande enorm! Snåljåparna riktigt dreglade framme vid kassan. Och trots att butiken stänger vid sex, så var vi inte framme för att betala förrens halv sju. Haha.. Stod i kö i över en halvtimme..

Köpte i alla fall massa leksaker till Hampe (Elin alltså). Och så köpte vi Cluedo (DVD-version. Usch!)

Vet att Tova och jag spelade det när vi var mindre. Tyckte det var skitkul då. Så får se om det är lika kul nu :)

Sen köpte vi Disney-TP

Brukar spela med Bex :)

Jag sprang även in på bokhandeln en runda. Blir nog klar med "Genom dina ögon" ikväll :) Har läst hela dagen och har mac 30 sidor kvar! :)
Hade tänkt köpa "Bree Tanners andra liv"... Heter den så?.. Men den fanns bara i inbundet format och jag vill ha pocketversionen. Så jag tänkte köpa den på kvantum istället (vet att den finns där). Så istället köpte jag en som heter "Den förlorade staden", av Clive Cussler



Verkar lite spännande. Handlar om ett enzym, som kanske kan förlänga människans livslängd, som hittas mitt ute i Atlanten! Får se om den är läsvärd.

Stack ju in på kvantum för att köpa pocketversionen av Bree Tanners andra liv. (Det är ju Stephenie Meyer som skrivit den, min andra favoritförfattare), och jag är ju nästan klar med den jag håller på med nu, som hon har skrivit. Så jag tänkte läsa hennes sista med. Den är Side-kick till Twilight 3. (enklare att säga så än att skriva "eclipse" haha.) Men fanns den där nu tror ni? Nej, naturligtvis inte! Allt för att jävlas. Däremot hittade jag tre andra böcker som jag blev lite sugen på att läsa! Men vill inte köpa dem nu. Jag har så många böcker att läsa innan, så jag köper dem lite senare! Det får inte bli för mycket, för då slutar jag alltid läsa istället! (Förut brukade jag läsa två böcker åt gången. Haha)

Dessutom har min nattlampa gått sönder med :( Tog sönder den för ett tag sen, så den bara hängde och dinglade. Men den funkade i alla fall. men nu gick dedär ståltrådarna av inuti, så nu funkar den inte alls! Får åka till Ikea snart!

Nahe, nu ska jag läsa klart min bok. Sen sova. Så recensionen kommer imorgon troligtvis :)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: