Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Bowling-arm

God morgon!


Jag har nog minsann lite träningsvärk efter bowlingen igår. Ajaj. Men så är det. Fattar dock inte hur man kan få sån träningsvärk i arslet? Det  får jag jämt. Jaja..
Kanske har nåt att göra med min balans?.. Jag stod ju mest på grannarnas bana haha. Noll balanssinne.


Blev ju Paranormal 1 hos Elin och Råger igår med. Stackars Elin fick ju inte följa med på bowlingen, då det inte funkade med Hampe i Boda. Han skrek i vild panik, så det var bara att åka hem. Stackars lilla pojk. Men efter det drog vi iaf till Orrefors. De är ju dötråkiga att titta på skräckfilm med! Den ena håller för ögonen och den andra håller för öronen. Haha..

Jaja, jag tyckte den var bra som vanligt i alla fall. Idag ska jag absolut inte göra mer än nödvändigt! Är dödstrött idag, så jag ska bar ligga o läsa tänkte jag. Eventuellt om jag åker till syrran (Är ju där o ränner nästan varje dag) o spelar lite alfapet eller nåt. Men vi får väl helt enkelt se hur det blir.

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: