Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Ny kategori - Esc 2012

Oacceptabel uppdatering igen. Jag ber om ursäkt för det.. Men nu tänkte jag skriva lite. För nu är jag upprörd igen.. Skriver ju bäst då som ni vet!

Kan bli svårläst dock.. det här tangentbordet lider av Social Inkompetens.. totalt värdelöst att skriva på.

Hur som helst.. Nu har de varit och tafsat på det heligaste av det heliga.. IGEN!. Att ni aldrig kan låta bli.

Tittade på Inför Eruvosion på svt1 nu. 2012 kommer bli katastrof.. jag känner det. Inte bara för att Thomas Di Leva är med och tävlar.. inte heller för att Knark-Thorsten Flinck är med och tävlar. Inte ens för att smöriga Danny, Rövslickande Loreen som tycker hon är jätte-underlig, eller för att Afrodite är med och tävlar.. Nej. Det som upprör mig absolut mest det här året. Det är programledarna!

Programledare 2012.

Helena Bergström:



Jag är inte överförtjust i Helena Bergström. Men hon har ändå en outtalad respekt hängande över sig. Så det kan faktiskt ha varit ett okej val.

Sarah Dawn Finer:



Hon har en av Sveriges absolut vackraste röster. Men det där med att avdankade deltagare helt plötsligt ska bli programledare (á la Måns Zelmerlöf och Marie Serneholt), det går inte riktigt hem hos mig. Men hon får ändå ett okej från mig.

Den tredje och sista programledaren som däremot INTE får ett okej från mig är:













Wait for it...













GINA DIRAWI. Alias Anna-Gina-tråk-humor!



INTE okej! Finns det verkligen folk som tycker det här är roligt: ??






Jag, som absolut inte har några problem alls med religiös åskådning blir ju muslimsk rasist efter att ha tittat på hennes videor! Jag mår illa av att se hennes humor. Jag tycker hon är tråkig, jobbig och till och med Elak! Ska hon nu få leda melodifestivalen? Fy för jävulen säger jag. Det är inget jävla ihop-kok á la bolibompa-program som snorvalpar ska leda! Det ska vara värdiga programledare. Med lite tillryggalagd ålder och lite kött på benen!


FY!

Usch, jag är så irriterad att jag överväger att bojkotta melodifestivalen 2012 ENBART för att Anna-Gina är programledare. Men.. sen är ju Melodifestivalen min religion.. och religioner kan man inte bara överge..

Fråga Ana-Gina...




Förstörde hela min vår..

Jaja, jag får väl vara glad åt en sak åtminstone..

Andreas Johnson har inte gett upp hoppet. Han förgyller ännu en melodifestival med sin närvaro. Och det lilla ljuset behövs i allt mörker!


På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Joel Von Trappa
skriven :

Nu fick jag en hel del att säga ska du veta.. Orkar dock inte skriva ifrån telefonen så.. Wait for it ;)