Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Min lägenhet!

God kväll!

Idag har det varit full rulle må ni tro! Efter uppstigningen blev det frukost med mor min, och även korsordstävling i "ordjakten" i Hemmets Veckotidning. Vem som van behöver jag väl knappast skriva?

Efter det åkte vi in till Nybro för att handla lite. Mamma kom då med den kloka idén att vi skulle åka förbi NBAB och kolla om det var öppet. Men jag tyckte det var onödigt eftersom jag ringde i fredags och telefonsvararen sa att de var på semester. Men vi åkte förbi i alla fall. Och tur var väl det! Det var ju för fanken öppet och nycklarna fick jag i hand direkt. Det var väl antagligen ett direktnummer till hon som hade ringt mig som hade semester.

Åkte direkt dit och kollade läget. Erik, Natta och Jeppe följde även med upp för att kika. Jeppe skulle flytta in hos mig :) När vi satt i trappuppgången kom det fyra afrikanska ungar och sprang förbi. "Är det dina barn, Märtha?" sa Jeppe då ;) "Nej", sa jag. "Men du sa ju att du bo här". Haha.. han förstod inte riktigt det där med att det bor fler i samma hus.

Så två vändor har vi varit i nya lägenheten, och jag måste säga att den blir bara snyggare för varje gång :)
Bea och lilla Moa kikade även in och sa hej :)

Så vi slänger väl upp lite bilder för sakens skull? :)



Vårt fina kök som jag är supernöjd med:





Vårt fina kök fem minuter efter att Märtha öppnat dörren:




Tack Joel för kaffebryggaren! Den har redan invigts! :)




Full rulle och in med kläderna i garderoberna ;)




Fifflan fick flytta ner i resväskan. Går hon som handbagage tror ni?



Vila lite i vardagsrummet, där Elin skulle få mig vräkt redan innan jag flyttat in. Dumt att ta med nya stereon kanske? Haha






Men det är ju inte bara jag som ska flytta in. Välkommen hem till oss :)



Så nu kommer jag alltså inte kunna sova inatt. Ska genast ner och packa ner allt jag bara kan och hinner, så vi kan köra dit imorgon! Tänkte även hinna med en runda till IKEA och kanske förbi Svägerskan för att ta en titt på deras vitrinskåp :) Hörs imorgon!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: