Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Vinnaren av ESC. Jag siar...

Hä, hä. Ja det här vart ju lite pinsamt. Skulle presentera vinnaren i min förutspådda ESC-topp. Menne.. jag minns inte vilka jag hade kvar sist ;) Hade jag tre eller två länder?.. Vänta lite så ska jag snoka reda på det först innan jag skriver nåt jag får äta upp.


Okej, det var alltså tre kvar! Hehe. Remember?

ENGLAND

SVERIGE

ESTLAND!



Nu kommer det jävliga.. vilken av dess tre kommer att vinna? Jag har redan GARANTERAT er att någon av dessa tre eller Ungern kommer vinna. Där råder liksom inga tvivel. Men i toppen här är det jäävligt tveksamt, och jag kan inte ge ett riktigt svar förrens efter jag fått se semifinalerna och se hur de är live!

MEN. Det mest svårtippade bidraget är faktiskt vårt egna. Sveriges.
Sök på Eurovision 2011 på Youtube, och sortera efter antal visningar så ligger Sverige FÖRST. Vi har alltså flest visningar i hela ESC i år! Nästan 2,5 miljoner. Och den som ligger tvåa är väl inte ens upp i en mille?.. MEN, kruxet här är att siffrorna är till hälften av så kallade "hat-besök".. Ni vet, jag hatar America, och youtubar ofta amerikanska videos där jag får spotta ur mig både det ena och det andra i tryggheten bakom min datorskärm ;)



Eller typ Rebecca Blacks - Friday. VÄRLDENS absolut sämsta låt! Den är så dålig så att ALLA har sett den, och därmed har den ett antal miljoner views 122 miljoner för att vara exakt! 122 millar som hatar den.. haha!  Har ni bott i en grotta eller under en sten de senaste månaderna så finns världens mest omtalade och sämsta låt här:
http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0
 Yesterday was thursday. Today is friday. Tomorrow is saturday and sunday comes afterwords. No shit? ;) hahaha

Så därför är det väldigt svårt att placera Sverige. Den KAN komma etta.. på många listor gör den faktiskt det. Men den kan också komma SIST! Sjuukt svårt är det!

Men jag rensar bort Sverige
och låter det stå mellan England och Estland. Det var ju en jäkla tur att jag inte skrev att jag tyckte Estlands bidrag SÖG. Jag var en millimeter ifrån att göra just det! Men jag ändrade mig och tog bort det jag skrivit, för jag hade en orolig känsla i magen om att jag faktiskt skulle kunna börja gilla den. Och... gissa vilken som är min ringsignal nu ? ;) Hehe..

Jaja, att döma av låtarna så föredrar jag nog ändå Englands, trots att jag har lyssnat sönder den totalt! MEN att döma av live-framträdandet så föredrar jag Estland.. så det här är vääldigt knepigt!

Estland eller England... Getter Jaani eller BlueRockefeller Street eller I Can. Ensam Tjej, eller Snygga killar.. Hmm..

Som det ser ut just NU i denna SEKUND så kommer jag skriva så här:







Vinnaren av Eurovision Song Contest 2011 kommer att bli:




















































OBESERVERA!
Detta kan komma att ändras efter semi-finalerna. Bli inte förvånade om Ungern kommer in på ett räkskal och tar över hela skiten! (Hoppas). Men just nu tror jag Estland kommer bli lyckliga vinnare.


Återigen ska jag bara säga åt er att Lyssna på: Sverige, England, Ungern och Estland. För någon av dessa KOMMER att vinna ESC. Det lovar jag er. Jag vet bara inte vilken än! Såhär tight har det aldrig varit innan!

(Hihi. Ska bara erkänna att precis innan jag tryckte på "Publicera" detta inlägg. Så ändrade jag mig.. Nyss hade jag valt England.)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Rebecka Johansson
skriven :

Tyvärr tillhörde jag en av dem som bott under en sten och missat låten. Måste säga att musiken var det inge fel på. Gott dunk. Men texten var värdelös och hon kunde inte sjunga och det gick inte att kompensera upp med utseende för hon va inte snygg heller. sjunga genom näsan..... Tack för ett gott skratt vännen :D <3