Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

God morgon!

Uppe i svinaottan som ni märker!


Hade bestämt mig för att ta tåget (faktiskt), efter mycket velande. Menne.. sen sa pappa igår att Saaben och Skodan ska besiktigas och att han ville köra till Växjö och besikta dem på drop-in. Så då var jag snäll och erbjöd mig att ta en bil. Kände dock att det verkade rätt onödigt att först åka till Växjö med bilen. Sedan hem igen, och sedan vidare till Kalmar för att ta tåget. Så jag fortsätter med bilen från Växjö istället.

Gamla människor är ju dock lite jobbiga när det gäller tider! "Vi behöver inte åka så tidigt om du inte vill" sa pappa. Skönt, tänkte jag och ställde in syftet på 12-1 nån gång. Ja, eller hur? Inte tidigt i gamlas öron innebär inte innan klockan 6.. Han tyckte vi skulle åka vid åtta. Men vi kompromissade fram att vi skulle bege oss vid nio-tiden. Och ja, klockan är 09.09 och jag är inte halvfärdig! Haha. Får springa in i duschen och packa det sista nu då! (Kläderna hänger i krokar under hårfönen och torkas) haha!..

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: