Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

4

Tjenare!

Nu sitter jag och pratar med Elina i telefon. Har inte lyft på arslet över huvud taget sen sist vi pratade (vid förra inlägget typ).

Tåget har avgått nu, så om ca 1,5 timmar så är hon i Kalmar :) kanske dags att lägga på ett kol? Jag sitter fortfarande i shorts och linne. Utan smink och hela köret. Kanske ska fixa till sig lite så man ser lite halvt respektabel ut åtminstone? :P


(Måste uppdatera lite bilder på oss. Har ju inga nya alls. Hmm, undra varför?) ;)

Slänger in en liten ursäkt till Hanna också. En lite fågel viskade i mitt öra (Dvs Roozen kommenterade på förra inlägget) att det var hon som hade tagit bilden på Hanna som jag hade i min telefon, så Hanna är faktiskt oskyldig! Men eftersom bilden var rätt söt så tror jag inte hon blir så jättearg ändå :) Hoppas inte det i alla fall:P

Nahe, nu får jag nog tempoväxla om Elina inte ska behöva vänta på stationen tills imorgon! ;) Hoppas bensinen räcker. Jag är för snål för att tanka idag. Men det måste det göra.

Visste ni att:
George W. Bush var cheerleader i skolan?


På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: