Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

stereo-bekymmer

Tjaa...

Igår städade jag ju mitt rum. Skitmysigt blev det :) Skulle ta en bild och lägga in, men märkte att jag hade lyckats få samma lakan som hade sist jag hade städat rummet, så ni kanske trodde att jag hade fuskat och använt samma foto igen. Så här är beviset på att det är nystädat:



Den tröjan ägde jag nämligen inte ens sist:P Dock så glömde jag ju att ta en bild på hela rummet sen. Hade fullt upp med att ta ett bevis-foto. Skulle ta ett på mig själv och rummet i bakgrunden, men jag fastnade liksom inte på kort igår ;)


Idag städade mamma lite i källaren och jag hittade deras gamla stereo som de hade på övervåningen förut.

Så den skulle vi naturligtvis sno. Mixtrade lite med olika högtalare och grejor.



Det funkade helt okej. satt två gamla band i som jag och Elin spelat in när vi var små. Massa gamla låtar på som man hade glömt. Så de måste vi ju spela ett tag :) Tyvärr funkade ju inte brända skivor i den :( så det var bara att välja. En med bättre ljud och kapacitet att spela band med. Eller en som tar brända skivor...

Vad ska jag säga? Jag tog båda två såklart :)


Visste ni att:
År 1930 hölls Oscarsgalan två gånger?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cherie
skriven :

Så jäkla fin design på bloggen! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)