Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Mina! Rör ej! :)

Jag har märkt mig själv med att alltid säga "min blivande make", till nästan ALLA kändisar som finns! Alla som gör EN enda sak bra, läggs helt enkelt på listan "min blivande make".

Hur många har jag samlat på mig hittills? Ehhm.. En del. Får se om jag minns några



Nicolas Cage (Inte sådär jätteförvånande kanske)

<3 Fick jag bara väljag EN så är det här mitt förstahandsval i alla fall!<3


Sean Paul



Shan Atci



Sean Faris (Ja, alla som heter nåt med Sean eller Shan eller Jean, helt enkelt)



Taio Cruz



Robert Pattinson



Bok van Blerk



Josh Holloway



Tyrese Gibson



Ja, det här är bara ett urval av alla mina blivande makar! (Bigami, någon?)

Jag har faktiskt några blivande fruar också om ni inte visste det! ;)

Neve Campbell


Sandra Bullock


Och
Eva Rivas



Så, alltså. Om ni stöter på någon av dessa människor och de ber er gifta er med dem. LÅT BLI! De är redan upptagna faktiskt! Och det vore indirekt otrohet om de ens tänkte tanken på att gifta om sig! (Bara det att de inte vet om att de är upptagna än)

Visste ni att:
I Kina är den 20e September, ""Älska dina tänder dagen"?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv
skriven :

Haha fan jag trodde inte du skulle vara seriös med denna lista, men Märtha slutar aldrig förvåna en ;) och han endorfinkicken från twilight trodde jag inte var något för dig ;) men ska försöka att pilla bli på dessa hetingar! Haha