Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Hmm..

Jag såg att skit-Joel hade varit och knappat in några tragiska ord om mig i sin blogg. Allvarligt? Var det det bästa du kunde komma på? Att jag skulle ha tagit kvasten? Ja då kan jag berätta för dig att min pappa är ljusår före dig. Det skämtet drog han redan förra året. ;)

F-A-I-L

Personligen behöver jag inte kämpa speciellt mycket för att få ur mig elakheter. Som jag skrev till Joel innan så är jag innerst inne en fruktansvärt elak människa! Jag säger kanske snälla saker ibland. Men det är bara för att manipulera er! Tro aldrig att jag menar det. Jag gör det bara för att passa in i samhället. Så att ni inte förstår vilken hemskt elak människa jag är. Tyvärr kan jag inte visa det här i bloggen. Varför?


(Jag låtsas bara skoja med dig. Egentligen försöker jag avliva dig).

Därför att:
Jag har nämligen en annan fobi som jag kanske inte berättat för er. (Bara för Elina, hon vet allt om mig. Så henne får jag inte göra mig ovän med. Haha). Något jag är skiträdd för är att någonsin hamna på ett psyke. Där jag själv vet om att jag är frisk och fullt normal. Men alla andra tycks tro att jag är helt galen i huvudet! (En viss sanning ligger det kanske i det). Jag tror jag har tittat för mycket på film helt enkelt ;) Nae, men det är jag kusligt rädd för. Inget psyke för mig. Och om jag någonsin så mycket som tvingas innanför dörrarna där så kommer jag utlösa jordnöts-sprängladdningen som jag egentligen hade planerat att plantera i Joels väggar. (Efter att jag gått bärsärkargång på hans möbler och hans dreggliga iphone).

Joel.  Jag tycker bara om dig för att jag måste, därför att du är min vän. Men egentligen är du en hemsk människa och min geniala plan är att göra dig ännu värre ;)

Nahe, nu ska jag spela risk och ta en liten vinare :)

Visste ni att:
I Hunzai-området i Indien, hade man bara ett enda mord under hela 1900-talet?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv
skriven :

Hu hu nej nu blev jag ledsen i foten ;)