Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Idioten som sprang upp på scen!

Haha hittade förresten klippet på idioten som sprang upp på scen igår när Spanien sjöng. Nu förstår jag varför de fick sjunga om, han var ju uppe på scen rätt länge och vakterna fick springa fram. Haha. Jag fattar dock inte hur jag kunde missa det?




Fyfan så skön^^ Jag älskar skandaler ;)


Här är en video på lite samlade klipp där Jimmy Jump sprungit framför tv-kamerorna i andra sammanhang. Så jävla skön! Att man missat honom?..
Hmm ja, nu har han iaf Eurovision att bocka av på listan :P Att han bara vågar, han får ju pyngel varje gång. Men jag kan ju inte låta bli att tycka att sånt är förbannat roligt ;)

På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: