Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Variation

Ja, det är verkligen variation i skrivarglädjen här. Tre inlägg den 28:e, men inget inlägg den 29:e ;) Eller jag vet inte riktigt hur vi räknar. Jag räknar ju detta som att det fortfarande är den 29:e, men klockan påstår att hon är över 00.00 och alltså har blivit den 30:e. Hmm, skitsamma här är jag i alla fall :)

Jag hade egentligen inget matnyttigt alls att komma med. Ville bara visa att jag levde och så. Hade tänkt skriva ett saftigt inlägg om månlandningen idag, men nu när jag väl satte mig vid bloggen så kände jag fingrarna krampa och de ville absolut inte skriva ett långt inlägg. Men det kommer nog imon :) Ska även knata ihop nästa bokrecension. (Sorry guys, men jag måste skriva om det "tråkiga" också. Jag måste skriva lite för min egen skull också) :P Hur som helst. Var ju som vanligt inne på missmagicgirl idag (som jag dock märkt att det inte går länka till. Alla länkar bryts. Men addressen är i allafall: Missmagicgirl.wordpress.com). Jag har ju blivit lite stammis där inne naturligtvis :) Som sagt. Alla böcker med ordet konspiration i, är bra böcker! Och Fröken magi-tjej har ju en hel flik som heter konspiration! Fötterna vibrerade ju vid blotta synen, så där kommer jag garanterat fortsätta snoka. Lite av det kommer jag nog nämna här också då jag misstänker att ni kanske inte går in på hennes sida. (Men jag rekommenderar det verkligen, dock!)

Mor min kom hem med en crosstrainer idag! :) Vi tackar och bugar. Har ju hållt ögonen på en sådan ett tag nu. Det har dock inte blivit någon kraftansträngning på den idag. Mer än att jag, varje gång jag går förbi den, måste ställa mig och gå några steg bara för att det är roligt^^ Imon när jag vaknar ska jag i alla fall dunka upp lite ordentlig musik och trampa maraton! Funderar på att göra det som morgonrutin så kanske man piggnar till lite? Visst kunde man gett sig ut och gått en runda istället. Men det är så grymt tråkigt att bara gå. Och så är det kallt också, och Boda är så innehållslöst så man vet ju inte vart man ska titta. Jaja, vi får se hur det blir :)

Till helgen iaf, så kommer Boda bli ALLT annat än innehållslöst när miss Wangenholm kommer nerskuttandes och livar upp vardagen! Har fortfarande lite svårt att förstå att det var två månader sedan vi lekte sist! OCH SÅ UNDRAR NI VARFÖR VI SITTER I TELEFON DAGARNA I ÄNDA? Vad skulle nu göra om ni inte fick träffa era vänner på två månader?? :S Hmm.. När var sist egentligen? Jo just det. Det var när jag åkte upp till Storebro en vecka efter Partybåten:P Haha vi hade vår egen lilla partybåt framför datorn och sjöng kareoke tills halsarna glödde!:P Det får vi göra om snart! Men denna helgen blir det dock ett återbesök inne på bistro och efter det blir det två lugna dagar i Storebro om allt går enligt planerna! (Och då räknar jag med att få spela lite risk. Jag har abstinens av det sedan sist) ;) haha.

Jaja nu ska jag krypa till kojs och tving-sova! Vi höres och synes! :)

Slänger in en låt med som ni kan lyssna på. Country när den är som bäst :)
(Tim McGraw - The cowboy in me) Tror den var med i filmen "Flicka". Är inte säker. Det är i alla fall han som spelar pappan :)

 


På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: