Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Misslyckad färgning

Jaha. Jag får väl lägga upp bilderna från den misslyckade färgningen då.

Såhär blond var jag ju från början: (Några månader sen bilden togs, men den hårfärgen hade jag iaf.)



Sen skulle jag lägga i lite mörkblonda slingor för att få lite nyanskontrast i det hela. Men den blonda visade sig vara exakt samma som jag redan hade, så jag tog kastanjebruna slingor istället. Lovisa fick fixa med hättan och så, och hon drog ju igenom mer än halva håret genom mössan. Men jag testade i alla fall. Dumt gjort... hade bara i det en kvart för det inte skulle bli så mörkt, men så här blev det:






AHH! Såg förjävligt ut! Det blev inte ljust med mörka slingor. Det blev mörkt med ljusa slingor! Fyy!
Kände att jag inte kunde sova när jag såg ut sådär i huvudet. Men jag hade ju den blonda slingfärgen kvar, så jag slängde i den! Det blev blont igen, men missade ju som vanligt några fläckar. Så köpte en ny blondering idag, men eftersom mitt hår redan har gått av (Ska visa bild på det med sen), så vågade jag inte ta den extremblonderingen jag brukar. Så jag tog en lite mildare. Det hjälpte inte helt, så det är fortfarande lite mörka skiftfläckar här och var. Och som om det inte räckte så lade jag i en vanlig guldblond färg som slingor idag med:P

Haha, eller ja, Hanna gjorde det. Jag färgade hennes svart och rött, så hon slingade mitt. Vi får se hur det blir när det har torkat. Tror inte det blev så mycket skillnad faktiskt. Menmen, nu är jag iaf nästan helt tillbaka till det blonda. Ingen skada skedd;) Mer än att mitt hår hänger i en lös tråd. Snart har jag nog inget kvar. Men som jag sa till Hanna: Det finns peruker. Snygga dessutom. Så jag köper en peruk tills håret växt ut :)

Det är ju bara hår.


På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: