Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Do you come from a land down under?

Oj. Två dagar sedan senaste uppdatering. Way to go! Haha. Vet inte vad jag gjort som upptagit tid.


Idag var jag hos syrran ett tag. Skulle måla klart lekstugan, men det blev inget med det. För mycket regn. Så åkte hem igen. Då ringde Justyna och hade lite smått panik inför helgen och ville att jag skulle jobba :) Pengar är ju alltid pengar, även om vägen dit är ett lidande ;) Mouhaha.


Imon är det klassträff med D06. Hmm, får se hur det blir. Eller ja vi får se hur många som dyker upp :) Kan säkert bli trevligt om det kommer några. Om inte så gör det inte mig så mycket. Bara någon kommer^^ haha. Hade ju inte planerat att åka dit egentligen. Men så kände jag ju att varför inte? :)

Synd dock att man ska jobba på söndag :/ Men som sagt, man behöver kanske inte supa sig redlös.. Kan ju ta det lite lugnt och ha trevligt ändå....


*hehe*


Jaja, nu ska jag försöka knata mig så jag kommer upp imon. Fet chans när jag somnade vid halv fem och vaknade för en timme sen. Jag lär INTE kunna sova inatt!

Drömde lite konstigt med;)

Drömde att jag var jag Neve Campbell för en stund, och Mikaela och Ida Arvidsson och någon mer... kan det ha varit Evelina? Hmm, jag minns inte riktigt. Men de stängde ut mig på en ställning svävandes högt över frätande syra. (Medans jag fortfarande var Neve Campbell). Sen sa de att om jag ville ner så skulle jag vara tvungen att skära av repen till ställningen och landa i syran. Sen stängde de dörren. Jag, som trodde de menade allvar, skar av repen och landade mitt i syran. Då återgick jag till att vara mig själv. Och när de öppnade dörren blev de jätteledsna. dels för att de hade skojat och inte trodde att jag skulle cutta repen, och dels för att det inte var Neve Campbell, för det var jag. Jag dog samtidigt som jag överlevde. Jag fick leva såpass länge för att berätta för alla att jag skulle dö. Sen skulle liemannen komma och ta sin fångst. Men på något sätt lyckades jag övertala honom att jag inte ville dö. Så efter lite groll fick jag leva vidare.


Haha drömmar är allt bra konstiga^^

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: