Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Två sleeping beautys

Hallå igen ja!

Hampe och Jeppe är ju här idag då syster och svägerska är i Kalmar.

Skulle ju åkt till Orrefors och bara haft Hampus, men så tyckte mamma att han lika gärna kunde komma hit, och Jesper också. Stackars Jesper, han är jättesjuk :/ Den ungen är verkligen ALLTID sjuk. Men nu är han så snorig så det är sanslöst. Och så hes så man hör inte vad han säger, och alldeles röd i ögonen! Han ligger bakom mig nu i sängen och ska sova. Men han sover inte om man går ut härifrån, så får stanna här. Lillen.. han vågar inte ens hosta :(




Hampus däremot var så rolig. Han fick mat som han surplade i sig som vore han utmagrad! Sen lade jag han i vagnen och rullade i säkert 20 min. Men han ville inte sova. Så gav jag honom ett gosedjur.. Nästa gång jag tittade ner så hade han somnat med gosedjuret över ansiktet! Haha.. :) Tog kort på det, så ni får se senare! :) När jag tog bort det så tvärvaknade han och bara glodde! Så jag fick lägga tillbaks det tills han somnade helt.. :P



Nahe, Jesper vill inte sova. Och hörde att han nös, så nu blir det snorpapper!

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: