Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Två screaming beautys...

Haha. Ja, det där med Sleeping beauty varade ju inte så länge kan jag ju säga ;)

Fick sitta med Jeppe i famnen och lyssna på "tong hua" ett part gånger innan han blev trött. När han precis skulle somna sa han: "Mitta... sängen". (Mitta = Märtha). Så lade jag honom i sängen och han somnade direkt. Stackars sjuka barn :( Men lagom tills han somnade så vart det någon annan på nederåningen som vaknade upp! Haha.


Stackarn. Ser ju hur dåligt han mår:(...

Så åkte mamma iväg ett tag medans jag fick ha en sovandes unge och en vaken unge under uppsikt. Telefonerna har aldrig gått varmare i hela mitt liv bara för att jag skulle ha full kontroll. Haha


(Haha. Här är gosedjursbilden)


Sen när mamma kom hem  så började Hampus panikgråta! Visste inte vad jag skulle göra. Blöjbyte var klart och maten var uppäten och allting, men han slutade inte skrika! Har aldrig hört honom sån förut. Han är ju världens snällaste bebis och brukar inte säga ett knyst. Men idag hade han verkligen panik! Han vart ju gör-trött, men vägrade somna. Till slut skulle mamma sätta honom i barnstolen och köra en runda, då somnade han direkt när hon satte honom i stolen! Så nu sover han i alla fall, stackaren.




Men ibland är de söta :)

Hur som helst...det lär DRÖJA innan jag blir tvåbarnsmor! Det lär dröja innan jag ens blir enbarnsmor! Äh, det lär nog dröja innan jag ens tänker tanken på att överhuvudtaget ta hand om en bebis igen! haha :)

Nu lugnar jag nerverna med lite Space Bound :) Såå bra låt! Älskar Eminems lugna låtar. Hela den skivan som jag fick i julklapp har gått varm ;) Men fem låtar som jag lyssnar lite extra på är:

Not Afraid
Space Bound
No Love (Ft. Li'l Wayne)
Won't back down (Ft. P!nk)
Talkin' 2 myself

och
Love the way you lie.

Men den här tycker jag ni ska lyssna på en extra gång om ni inte hört den :)


(Dålig version.. men eftersom Cp-youtube has gone präktarsle så får man ta det som ges.)

Har dock lite svårt att avgöra om den som sjunger refrängen är en tjej eller kille? Elin tycker det låter som Mel C (Absolut inte tycker jag!) Jag tycker nog mer det låter som en kille... eller?

Imorgon kommer världens bästa Elina hit igen. Saknat ihjäl mig precis som vanligt! Och nyår lär nog bli oförglömligt om vi så ska sitta nere i källaren och hinka bärs! :) (Eller ja, den lär nog bli glömd rätt fort när jag tänker efter. Lär nog inte minnas nånting dagen efter. Haha)

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: