Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

81

Hallå ja!

Sitter hemma hos Daniel och Elina i Hultsfred. Kom ju hit i onsdags, så varit dålig uppdatering. Jag som annars är så beroende av att skriva ;)

Igår bar det ju av mot Stockholm-Gröna Lund- och inte minst - TAIO CRUZ!

Såg ju reklamen på tv för typ två veckor sen att han skulle komma till NRJ in the Park i Sthlm. Så naturligtvis var det ett samtal till Elina som gällde, och ännu mer naturligtvis så blev hon lika extatisk som jag. Så efter att fått med Daniel på att köra (Undertecknad här kör INTE i Sthlm), så åkte vi dit igår vid halv elva :)

Var framme vid 2, halv tre ungefär. Sen var det ju att först hitta till Grönan och även hitta P-plats. Inte lika lätt som det låter kan jag lova. 08:orna kallar oss smålänningar snåla, Jo hej du! Kolla in de priserna på Parkeringsplatser. Haha Helt sjukt. 12 kronor för 11 minuter. Ren galenskap. Efter mycket om och med hittade vi ialla fall en parkering och tog oss in på grönan. Vi var ju tre timmar tidiga så Daniel lurade in oss i spökhuset. "Ingen big deal", tänkte jag.

Mmm, eller hur? Har ni aldrig sett en människa skita direkt på sig innan så skulle ni sett mig och Elina. Det var längesen jag var så rädd kan jag lova! Hjärtat satt utanpå kläderna när jag kom ut därifrån. Snoräckligt var det! Men det var kul också :)

Sen ställde vi oss längst fram vid staketet. (Det hade inte kommit något folk knappt). Och så stod vi där i två timmar tills konserten började. Haha blev framträngda som två små grodor där framme. Men det gjorde ingenting. Helt värt det!

Började lugnt med Rebound (usch), Mohombi (Smaskens) Kato (duglig), Million Stylez (Smaskens), Johossi (Okej) och Darin (Smaskens för framträdande, duglig för musiken). Sen var det bara de tre kvar som vi ville se. Rasmus Seebach (kalder på dig. Han var faktiskt jävligt bra på scen, dock ingen snygging). Alexandra Burke (Fick igång publiken ordentligt och hon är ju grym. Men shit vad liten hon var) Och sist men definitivt inte minst - Taio Cruz! 10/10.. så förbannat snygg och skitbra med såklart! Helt klart värt 8 timmars bilfärd och 4.5 timmars stillastående vid scenen. Mums!.
 Men naturligtvis skulle något krångla. Hade Elinas mammas kamera och tog kort på alla artister. SER DET UT SOM BATTERIET TVÄRDOG NÄR DET VAR TAIOS TUR!? Så irriterande. Hade tagit alldeles för mycket på alla andra fjantar. Så jag han bara knäppa typ 4 bilder på honom, och han syns inte ordentligt på någon. Menmen,




Sen åkte vi hem i alla fall. Daniel hade nog hemlängtan eftersom vi kom hem på 2.5 timmar ;) Haha.

Allt som allt var det en kanonkväll i alla fall!

Imon åker jag hem igen. Får se om Elina kanske åker med också


:)

På återseende!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: