Vet allt om allt.

Att fela är mänskligt, förlåta gudomligt.

Lena Philipssons dotter.

Haha. Jag var ju bara tvungen att springa in här och skvallra lite. Det är lite roligt att vara "Lena Philipssons" dotter. Mamma har ju fått några fan-mail. Jag minns att hon för länge sen fick ett mail från Bulgarien (!!) där nån ville ha hennes autograf! Och ett antal busringningar har det ju varit ;) det var någon som lade till mig på facebook för nån dag sen. och nu vet jag varför. :P



Syntes dåligt. Översättning:
Andreas: Är du släkt med Lena Philipsson?
Jag: Lena Philipsson är min mamma
Andreas: Jaha vad coolt. Ser du lika bra ut som din mamma?
Jag: Hon heter Lena Philipsson... men det är inte det-gör-ont-Lena. Haha
Andreas: Jaha hahahahha, sorry my mistake;)
Jag: No problem. Många går i den fällan ;)
Andreas: jag skulle tro det. hahaha, nä nu ska jag gå och lägga mig, god natt på dig! :)

Visste ni att:
Delfiner sover med ena ögat öppet?

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JoelSv
skriven :

Fan va desperat han måste varit :P och synd att han blev väldigt trött och skulle gå så fort det visade sig att du inte var "the" Lena philipssons dotter! Haha